Post by stubrinbekecom on Feb 6, 2022 22:36:29 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Wood Block Puzzle - Block Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Wood Block Puzzle - Block Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendel uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Wood Block Puzzle - Block Game 2022 version ▞▞▞
Jammer weinig te draaien
Leuk, maar soms te makkelijk
Goed. leuk
Leuke game hield het een minuut vol, maar het begon erg vervelend te worden met de advertenties die constant vastliepen en de enige manier om door te gaan is door de game opnieuw te starten, dus verwijder de installatie ...
Leuk maar kan wat meer uitdaging gebruiken, zoals verschillende contouren of blokken die niet verdwijnen.
Mijn enige zorg is hoe langzaam het gaat en dat ik de blokken precies perfect moet krijgen voordat ze op hun plaats blijven.
Heerlijk tijdverdrijf spel
Leuk‼️
SAAI
Het is goed voor tijdverspilling
Geweldig spel om wat logica te gebruiken. 24-02-22 toevoeging. Het spel loopt vast en het wordt erg frustrerend. Het lijkt erop dat dit ook bij andere gebruikers gebeurt.
Eenvoudig maar verslavend, mijn enige klacht is dat er af en toe wordt gezegd dat er geen zetten meer zijn en het spel wordt beëindigd terwijl er _als_ je gewoon een blok draait. Erg frustrerend als je al een tijdje een game aan het spelen bent.
Het is een geweldige tijdmoordenaar en zeer stimulerend.
Denkspel wel leuk
Tijd om te verwijderen. Was een geweldige game, maar nu moet je elke keer dat je munten wint, een advertentie bekijken. Bekijk de advertentie om extra munten te verzamelen, ja, maar je mag er NIET in worden gedwongen alleen om te winnen. Verspil je tijd niet jongens. Zoek een andere, er zijn er genoeg
Dit spel was vroeger leuk. Het wordt echter steeds bijgewerkt en nu bevriest het constant. Niet weten wat de updates zijn en ineens beseffen dat je spel veranderd is, is heel vervelend!
Het is erg leuk voor de kinderen een echte aanrader
Voldoet niet aan zijn toevoeging. Saai! !
Veel reclame.
Het is ontspannend en stimuleert mijn denkprocessen.
Super vermakelijk en leuk spelletjes voor bijvoorbeeld in de trein
Interessant spel om de tijd van spme te vullen.
Ahşap Blok Yapboz - Blok Oyunu Bulmaca mmon
Loopt rossen vast
Het is een eenvoudig spel om tijdsgaten te vullen en je kunt het laten en verdergaan waar je was gebleven.
Servicevoorwaarden zijn belachelijk. Onmiddellijk verwijderd
Leuk.
Deze puzzel is enigszins traag omdat de gepresenteerde stukken duplicaten van elkaar zijn, zonder een duidelijk punt om punten te scoren.
Soms doet hij het niet goed
👍
Op dit moment ziet het er vrij eenvoudig uit, ik vind het geweldig, verdacht!
Spel algemeen leuk! Zou leuk zijn als we meer dagelijkse uitdagingen zouden kunnen krijgen, ze gaan te snel! Andere houtblokspellen hebben meerdere minispellen of "uitdagingen"! Meestal speel ik niet meer dan een uur per keer voordat ik me verveel en een andere speel! Afgezien daarvan zijn de graphics geweldig, het spel is leuk. Kom alsjeblieft met meer uitdagingen! ⭐⭐⭐⭐⭐🤟🏼
Leuk spel, zonder stress
Dat is een briljante game, bedankt voor veel uren entertainment
Deze game heeft een knop voor ongedaan maken nodig, maar het is verder leuk om te spelen.
Als ik een nul zou kunnen beoordelen, zou ik dat doen. Update resulteerde in het niet verdienen van de benodigde munten om stukken te draaien zodat ze passen. Gebruik om munten te verdienen voor het voltooien van 4 of meer rijen/kolommen tegelijk, nu moet je ze kopen. Verspil je geld niet
Leuk en verrassend!
উড ব্লক ধাঁধা - ব্লক গেম ধাঁধা xoy
Goed om de tijd te vroeg te doden om te beoordelen, net begonnen met thegamw
Het spel is goed, maar het vertelt me dat er geen zetten meer zijn als ik een stuk draai. Maakt me gek.
Proberen om de juiste blokken in het spel te krijgen, maar plezier hebben
Ik kan me heel goed vermaken met dit spel
Aangenaam om te spelen
Goede hersengymnastiek
Het is een leuk spel maar... Het zal leuker zijn als de blokjes kleur hadden .En dat er misschien ook levels waren die je moest doen dus dan kan je kiezen. En dat je met muntjes nog leuke kleurtjes voor de blokjes kan kopen of misschien wel diertjes.En dat je foto's kon insturen voor op de blokjes.
Zeer mooie app, maar er ontbreekt een vorm van blokken zoals L T en vele andere .. maar toch is het leuk
Ik dacht dat het frame verschillende vormen zou hebben
Mouse Simulator : rat rodent animal life Simulator fyap
Ik vind het spel leuk, maar een advertentie na elke puzzel is echt veel te veel advertenties en als ik het beu word om ze te zien, zal ik de installatie ongedaan maken. als je de spelers 4 puzzels laat spelen, dan een advertentie en dan 4 puzzels die het spel veel beter zouden maken, dan zou het 5 sterren zijn dan van mij, maar de advertenties zijn veel te saai om naar te kijken en het leidt je af van het spel, dus je kan niet echt van het spel genieten.
Beetje moeilijk, maar leuk spel....
Nu meer dan ooit, waarschijnlijk vanwege mijn eerdere berichten, worden games na vier of vijf zetten weggevaagd met de melding "geen zetten meer" en verdwijnt het scherm voordat ik een screenshot kan krijgen. Maar ik zal wat krijgen...Het begint weer leuk te worden mijn Natuurlijk als er staat "geen zetten meer" heb ik er altijd minstens twee, soms meer. Maar ik heb hun aandacht....hahaha!!
Eenvoudig puzzelspel. Niet overweldigd door toevoegingen zoals sommige andere soortgelijke games.